ana sayfa > Kişisel > Hepsiburada Şikayet

Hepsiburada Şikayet

Cuma, 20 Ağu 2010 yorum ekle yorumlara git

Efendim internetten alışveriş yapan dostlar hepsiburadayı biliyordur.Geçenlerde 4 kalem mal siparişi verdim.Sürekli müşterileri olduğum için kredi kartım onay filan beklemez direkt siparişler işleme alınır.Benim bu şekilde siparişlerim hemen onay alıyor.
Neyse cumartesi günü siparişleri geçtim, pazartesi ürünler elimde olsun diye.Ama olurmu hiç öyle şey!

Birde birşey söyleyim hepsiburada ile aynı ilçedeyiz yani aramızda 5 km var yada yok.Ctesi sipariş geçtiğim ürünler bana Salı ve diğer 3 kalem ürün çarşamba günü elime geçti.Birde bana kargo takip numarası vermişler hepsi yanlış bende bunun üstüne destek talebinde bulundum, telefon etmeye kalkmayın başbakana ulaşırsınız buraya ulaşamazsınız.Ulaşamadım nihayetinde sitelerinden destek talepi oluşturdum.Bakın o talep aşağıda yer alıyor
Hepsiburada Şikayet

Mesaj talebi çarşamba sabah oluşturulmuş ilgili yer perşembe öğleden sonra cevap verme zahmetinde bulunmuş.İyide ben anya diyorum ilgili yer gonya diyor.Bana verdikleri telefon vantilatör üreticisinin teli, yahu be hey arkadaş ben malı senden aldım senin sitenden aldım parasını sana geçtim ben niye adamlar ile muhattap olayım ?

Sana ilgi göstermedim şikayet ilettim sorunumu söyledim, sende çok tın der gibi mesaj at.Yahu arkadaş bu nasıl bir baştan savmadır, bu nasıl anlayıştır.Ulan suç bende ne diye alıyorsun daha burdan ürün.Şimdiye kadar 4.000 liralık ürünü burdan almışımdır.İnsan gibi talep oluştur bir cevap bekle işte cevap oh gönlüm oldu.

Birde hızlı gönderi muhabbeti var, sözde aynı gün teslim ediyorlar yahu varmı burdan aynı gün ürün alan Allah aşkına.

Elemanınız az ise eleman alın, 30 saatlik bir cevap süresi sadece komedidir, Türkçe anlamayan kişileri bünyede tutmayın size sadece zarar.Kargo firmalarına fırça basın zaten onlar ayrı bir olay.

Neyse daha zaten burdan ürün almam, müşterisine saygısı olmayan bir kurum ile iş yapılmaz.Bana saygısı olmayana benim hiç saygım olmaz.Piyasada alternatifi çokken bu şekilde ancak kendilerini bitirirler.Zaten twitter sayfalarını açın benim gibi yurdum insanlarının veryansınlarını görürsünüz.

  1. Özgür
    Cumartesi, 30 Eki 2010 zamanında 14:44 | #1

    Sorun aslında sistemde 5 gün sonra gelmesi üretici firmadan o ürünü istiyorlar o süre zarfı.
    Madem elinizde yok elimizde yok 5 diye belirtin ürünü alırken ?? Saçmalık.. HDD, Soğutucu felan aldım hepsini aynı kargoda istiyorum muhtemelen 2 haftaya gelir 🙂

  2. ataner070
    Salı, 01 Şub 2011 zamanında 16:30 | #2

    Acil bir bluetooth kulaklık ihtiyacım oluştu ve ben de 2004’ten beri alışveriş yaptığım hepsiburada.com’u tercih edip 19/01/2010 tarihinde jabra marka bir kulaklık sipariş ettim.Önceden 1 veya 2 günde gelen sipariş bu defa 5 gün sonra ayın 24’ünde geldi. Yetmedi kulaklık arızalı çıktı ve aynı gün hem siteden değişim formu doldurup hem de müşteri hizmetlerini aradım acil olduğunu söyledim. Değişim talebime onayı 3 gün sonra ayın 27’sinde verdiler (onay vermeden ürünü gönderemiyorsunuz). Aynı gün ürünü kargoya verdim ve ürün cuma günü ayın 28’inde ellerine ulaştığı halde (müşteri kargo teslimi belli saatte diyerek) ürünü ertesi günü yani 29’unda teslim aldılar.Ve teslim aldıkları ürünün kaydını bugün 1 şubat 2011 hala açmadılar. Bu süreç zarfında müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen ve bu ürünü iade aldıkları takdirde yeni ürünü yine kendi sitelerinden sipariş edeceğimi ve benim için konunun çok acil olduğunu belirtmeme rağmen bir netice alamadım.
    Ayrıca okuyuculara bir not: eğer acil bir siparişiniz varsa kesinlikle hepsiburada.com’u tercih etmeyin…..

  3. aza han
    Salı, 08 Mar 2011 zamanında 15:04 | #3

    Hepsiburada. com World Puanlar İade Edilmedi! Daha önceki siparişimde World kart kampanya kapsamında %10 World puan kazanmıştım.12.01. 2011 tarihinde 42580***sipariş no ile 244 TL’lik alışveriş yaptım. 42 TL’lik kısmını bu World kartımda bulunan World puanlarla ödedim. Siparişimde 17 adet ürün vardı. 16 tanesi 15.01.2011 tarihinde temin edilmiş görünüyordu. 16.01.2011 tarihinde tüm ürünler üretici firmadan beklendiği mesajı vardı.

    Tekrar temin edilip bana yollanması sürecinin çok uzun süreceğini düşündüğümden 17.01.2011 tarihinde siparişi iptal ettim. Fakat kullanmış olduğum World puanlar iade edilmedi. Banka ile görüştüm. Kullanım süreleri dolduğundan iade edilmediğini bildirdiler.

    Süresi içerisinde kullandığım, fakat Hepsiburada. com’un ürünleri tedarik edememesinden dolayı iptal ettiğim siparişimdeki World puanları mı iade etmesini talep ediyorum. Hepsiburada. com’un ürünleri önce temin edip daha sonra temin edilememiş gibi göstermesini, world puanları kullandırmamak için kasıtlı yaptığını düşünüyorum. *

  4. fatih eroğlu
    Salı, 07 Haz 2011 zamanında 17:57 | #4

    Allah bunları nasıl biliyorsa öyle yapsın. ben panasonic lcd tv aldım. aradan 10 gün geçmeden arızalandı. servise yolladım arıza bildirim formuyla hepsiburada gönderdim tam 2 ay oldu hala bi sonuç yok 1 aydır üst üste m.hizmetlerini arıyorum. yok işte kaydınızı aldık merkezden cevap bekliyoruz. her arayışımda aynı laf. arkadaşında dediği gibi başbakana ulaşırsınız bunlara ulaşamazsınız. kaç kere merkezin numarasını istedim vermediler. sakın alışveriş yapmayın tavsiye etmiyorum kesinlikle. arkadaş 4.000 liraya kadar alışveriş yaptım demişti ben ise 15.000 lirayı bulmuştur belki de.

  5. mehmet
    Pazartesi, 25 Tem 2011 zamanında 13:14 | #5

    Arkadaşlar bu ayın 13 ünde sipariş verdim hızlı gönderi demişlerdi bugün ayın 25i hala ürün paketleme sürecinde varın siz yorum yapın ne mesajlara bir cevap var zaten telefonla aramayın kesinlikle vakit kaybı.bende daha önce bu siteden çok alışveriş yapmıştım böyle olmamıstı ama bukez kabaktadı verdiler bıdaha busiteden alışveriş yapmam.

  6. Erhan
    Çarşamba, 10 Ağu 2011 zamanında 13:42 | #6

    Tüm yorumlara katılıyorum. 3 Temmuz 2011 de bir sipariş verdim. Bir kısmını yaklaşık35 gün sonra gönderdiler. İstediğim 2 DVD yi bulamadılar. Sipariş değişikliği istedim. İki DVD yi silip sadece bir DVD eklediler, sonrada ürünlerinizin tamamını gönderdik dediler. Hala bir DVD alacaklıyım.

    Müşteri hizmetleri sistemde soruları cevaplanmış göstermek için sırf laf olsun diye ilgisiz cevaplar vererek kapatıyor. Sorun çıkınca karşınızda muhatap yok. Birdaha kesinlikle alışveriş yapmayacağım.

  7. HURİYE
    Cuma, 12 Ağu 2011 zamanında 14:49 | #7

    hepsiburada.comdan 30.6.2011 tarihinde yönetici koltuğu alacak oldum bugün ayın 12.8.2011 ve hala kargoya verilmiş gözüküyor telefonla zar zor saatlerce bekleyerek ulaştım bir türlü halledemediler,bize yazından yazıyorum gece gündüz siparişinizi size ulaştırmak için uğraşıyoruz yazıyorlar başka yok.ne yapacağımı şaşırdım.yoksa burası battımı.

  8. ferhat ferrahi yiğit
    Cumartesi, 13 Ağu 2011 zamanında 22:31 | #8

    bende magdurum kızıma mp4 sipariş ettim günlerce gönderemediler.mecburen şiparişi iptal ettim bu seferde paramı geri vermiyorlar.nerden böyle lanet siteye girdik.aklı olan hepsiburada alışveriş yapmaz.adamı salak yerine koyuyorlar.tam internet dolandırıcıları.ben küfür hakaret mailleri attım belki beni mahkemeye verirlerse muatap bir avukat bulurum diye ama nerde adamların hakaret hoşuna gidiyor.

  9. Ersay
    Çarşamba, 14 Eyl 2011 zamanında 15:30 | #9

    19 Temmuz 2011’de belirttiğim adrese teslim edilmek üzere 2 adet kitap sipariş ettim. Bir adres değişikliği bildireyim dedim yüzlerine gözlerine bulaştırdılar. Bugün 14 Eylül ürünler halen ortada yok, bir mesaj sistemi kurmuşlar yazılanları okuyan var mı belli değil. Sorumsuzluk diz boyu. İş olsun diye verilen cevaplar adamı bunaltıyor. Faturayı göndermeyi beceriyorlar ama.. Parasını ödediğim ürünler ortada yok. O parayı da gönül rahatlığıyla yer artık kim yiyecekse(!)

    Sonuç olarak, kesinlikle bulaşmanızı tavsiye etmiyorum. Ortalık şikayet dolu iken bunları şımartmanın bir alemi yok. Müşterinin adam yerine konulmadığı bir kuruluşu kesinlikle önermiyorum.

  10. erkut
    Salı, 20 Eyl 2011 zamanında 02:20 | #10

    ya ben bun yazdıklarınızı baştan okusaydım bu adını bile anmak istemediğim siteden alışveriş yaparmıydım yok yok kafasızlık bende haziranda 2 adet navigasyon sipariş ettim ilk olarak ulaşamadık diye iptal ettiler hikaye olan hiçbir halta yaramayan müşteri numarasını aradım oradakiler zaten allahlık neyse tekrar sipariş verdim kaç günde araya araya zorla geldi istisnadır dedim 12 temmuzda bilgisayar kasası 2 adet kartuş birde anakart sipariş verdim 14 de kasayı gönderdiler 15 de kartuşları gönderdiler ve bügün ayın 20 si haleda anakart paketleme aşamsında yazıyor ne zaman gönderecekleride belli değil kaç kere müşteri numarasını aradım hiç bir işe yaraamadı mesaj attım verdim veriştirdim cevap bile yazmadılar yok o ürün elinde yoksa niye var diye gösteriyorsun varsa neden bekletiyorsun yoğunluk var diyorsun ona göre neden adam çalıştırmıyorsun benden parasını peşin çekiyorsun ürünleri taksit taksit gönderiyorsun bunlarda müşteriye saygı yok nasılsa benim gibi sazanlar alışveriş yapanlar var nasıl olsa birdaaha bu hepsi burada com dan bıraak alışveriş yapmayı sitesine girmem bunun gibi nerede yorum yeri varsa kötüleyecem bunları yok daha kötü şeylerde yazacam terbiyem el vermiyor sakın sakın bu siteden alışveriş yapmayın hele o müşteri hizmetlerinde çalışanlar onlar zaten bir alem arkadaşorada ne iş yaparlar bilmem yaptıkları tek şey çok yoğunluk var özür dileriz sizin acil çıkış istek talebinizi ilettim yardım edeceğim başka konu varmı yahu bu konuda yardım edemedinki salak başkasında yardım edecen onu bunu bilmem arkadaş aklı olan varsa bu siteden alışveriş yapmasın şu yasal süre zarfında göndermesinler gereken her yere şıket edecem bu sahtekarları

  11. metin
    Çarşamba, 05 Eki 2011 zamanında 13:02 | #11

    ayıplı gönderilen ürünü cayma hakkımı kullanarak iade ettim11. gündeyim iade hala yok

    HEPSİBURADA.COM(D-MARKET) YASASI :
    MADDE 1:Müşteriyi enayi yerine koymak …para hesaplarına geçtikten sonra borsada değerlendirmek…borsa kazanırsa müşteri ödemesini yapmak..
    MADDE 2:Ayıplı ürün cayma hakkıyla gönderilirse mikro analiz yapmak…bunu için ürünü çine yollayıp 10 günden fazla teknik inceleme adıyla savuşturmak..
    MADDE 3:Yasayı hiçe saymak…kafalarına göre 8.maddeye teknik inceleme maddesi eklemek…10 günlük süreyi hiçbir açıklama yapmadan kafaya göre uzatmak
    MADDE 4:Ben yaparım oldu anlayışı içerisinde sadece benim yasam geçerli

    SANAYİ VE TİCARET BAKANLIĞI YETKİLİLERİ, TÜKETİCİ HAKLARI YETKİLİLER HAKKINIZI VE ÇIKARDIĞINIZ YASALARI HİÇE SAYANLAR KOL GEZİYOR SİZ UYUYUN

    Madde 10 — Mesafeli sözleşmelerde, ödemenin kredi kartı veya benzeri bir ödeme kartı ile yapılması halinde tüketici, kartın kendi rızası dışında ve hukuka aykırı biçimde kullanıldığı gerekçesiyle ödeme işleminin iptal edilmesini talep edebilir. Bu halde, kartı çıkaran kuruluş itirazın kendisine bildirilmesinden itibaren 10 gün içinde ödeme tutarını tüketiciye iade eder.

  12. hüseyin
    Pazartesi, 26 Ara 2011 zamanında 11:51 | #12

    hepsiburada dan bir ses dekoderi aldım bozuk gönderdiler. yenisinin gönderilmesi istedim. ürünü kendilerininde onayı ile onlara gönderdim.

    göndereli 85 gün oldu hiç bir haber yok.
    hiç bir bilgilendirme yok.
    telefonlara ve atılan maillerin 10 gün sonra hepsine standart ilgisiz cevaplar geliyor…

    elimde ne ürün var nede param…
    tam bir rezalet…

  13. SABAHATTİN
    Cumartesi, 03 Mar 2012 zamanında 15:39 | #13

    bende arac sis farı aldım ama 2 gün sonra ürün yokmuş sıparış iptal oldu 38 tl almıştım para ıyadesı hala olmadı 02 10 2012 bunlar bizım gibı gerizlerı soymak okadar tle parası verdım

  14. yavuz
    Çarşamba, 07 Mar 2012 zamanında 00:47 | #14

    Hepsiburada gibi müşteri ilişkileri beş para etmez bir firma daha olamaz. muhattabınız yok, yazışmalar sistem üzerinden oluyor oda artık keyfi gelecekte cevap verecek kaldıki verdiği cevaplarda alakasız şeyler. ürün açıklamalarına güvenip birşey alınmaz sürprizle karşılaşabilirsiniz. Sisteme 2 adres kaydettim, ikinci ismim ve adresimle arızalı ürünü göndermeme rağmen geri…. farklı adres olan birinci adresime ürünü geri göndermişler. şikayet ettim sisteminizde bozukluk var diyorum bana cevap olarak dalga geçer gibi cevaplar veriyorlar yok ürün elinize ulaşmış işte kargo bilgisi yok sipariş numaranızı verin inceleyelim resmen dalga geçiyorlar. HİÇ KİMSEYE TAVSİYE ETMEM tam 3 kere sabredip hepsiburadaya şans vermeme rağmen hep hüsran hep hüsran. siz hiç şans vermeden aklınız varsa hiç almayın…

  15. osman
    Cuma, 27 Nis 2012 zamanında 08:50 | #15

    hepsiburada.com dan 05.04.2012’de kitaplık siparişi verdim. Hala tedarik sürecinde. Firma Adore. Onların da tuzu kuru herhalde. Cevap verdikleri yok. Bu kadar yoruma göre bir bardak soğuk su içeceğiz gibi görünüyor. Bakalım ne olacak.

  16. hato
    Pazartesi, 30 Nis 2012 zamanında 23:18 | #16

    @fatih eroğlu
    31 ocakta 47tllik projektör aldım ilk geldiğinde arızalı çıktı gönderdim yine arızalı geldi üstelik sapını da kırıp yapıştırmışlar. geri gönderdim ya sıfırı gelsin ya parası dedim yine aynısı geldi etti 3. kızdım teslim almadım bir süre sonra ürün o tarafa geri gitti dedim yine kırık bozuk bu parasını istiyorum. neymiş iade bildirimi yapmadan geri gitmiş o yüzden bi daha gelecekmiş bana ki geldi ve sıkı durun bu sefer de arkası kırık ve aküsü dışında sallanıyo neyse bildirim yaptım, müşteri temsilcisinin dediği gibi içine kesinlikle iade!!! ücretini ödeyin dedim not yazıp koydum gönderdim. ve ne oldu şimdi gördüm koli yine yolda. ya lanet olsun 4 ay oldu paramı vermediler az önce aradım lanet olsun dedim gelsin çöpe atacam bildirim falan yapmıyorum paramı ödeyin bana dedim ama artık boş. ilk işim şikayet etmek… okuyanlara ders olsun

  17. hato
    Pazartesi, 30 Nis 2012 zamanında 23:22 | #17

    nereye şikayet edilir bilgisi olan paylaşır mı?

  1. şimdilik geri bağlantı yok